آموزش سئو کاربردی

ساخت وبلاگ

برای بهبود بهینه سازی تلفن همراه خویش، آموزش سئو کاربردی بایستی روی تعدادی آیتم تمرکز نمائید:

اعتقاد نتیجه ها فرمائید که وبسایت شما ریسپانسیو میباشد.
سرعت وبسایت خویش را بهبود ببخشید.
کد JavaScript ، HTML و CSS را مسدود نکنید.
از مطالب میانبر یا این که پنجره های بازشو به کارگیری نکنید.
از ریدایرکت های بیش تر از حد به کارگیری نکنید.
ویوپورت درست را تعیین فرمائید.
سازش با تلفن همراه را تأیید نمائید.
درباره وبسایت خویش به گوگل بگویید.
پیاده سازی عکس العمل گرا (ریسپانیو)
طریق های مختلفی برای در دسترس قرار دادن تارنما شما برای یوزرها موبایل وجود داراست. مهمترین آنان پیاده سازی ریسپانسیو میباشد و این فناوری کورد عشق گوگل میباشد. با پیاده سازی ریسپانسیو، وب سایت شما بر روی یک URL قرار می‌گیرد، بدین ترتیب ادراک و فهرست بندی آن برای گوگل آسوده خیس میباشد.

در‌حالتی که از وردپرس استعمال میکنید، آکادمی رایا پارس به احتمال زیاد تارنما شما از گذشته ریسپانسیو بوده و می‌تواند با همگی صفحه های سازگار باشد. اعتقادوباور نتایج نمائید که وب سایت شما در ابزارهای بسط دهنده گوگل کروم چه‌طور مقیاس بندی می گردد. در صورتی مقیاس آن صحیح وجود ندارد، می بایست درمورد رفع آن با گسترش دهنده اینترنت خویش حرف فرمایید. یا این که پوسته دیگری را گزینش نمائید.

برای رسیدگی بیشتر درباره التفات پیاده سازی ریسپانسیو نوشته‌ی علمی ما در این باره را بخوانید.

بهبود سرعت وبسایت 


یکی‌از مهم‌ترین کارهایی که میتوانید برای بهبود بهینه سازی تلفن همراه تارنما خویش اجرا دهید، بهبود سرعت بار گذاری تارنما میباشد. بارها و بارها، مطالعات آرم می‌دهد که عموم تارنما هایی را که به آرامی بارگیری می‌شوند، رخنه‌ می نمایند، و اکثر زمان ها مجدد بر نمی گردند. سال هاست که سرعت یک برهان مرتبه بندی میباشد و گوگل به صورت فزاینده ای بر حل این زمینه مشترک تمرکز دارااست.

سئو تصاویر
چنانچه یک ادله سریع برای بهبود سرعت وبسایت شما وجود داشته باشد، این میباشد: تصاویر خویش را با صرفه فرمایید. what is seo آن‌ها را در بعدها مطلوب مقیاس بندی فرمایید و با ابزاری مانند ImageOptim یا این که پلاگین های وردپرس مانند پلاگین WP Smush ، خرد خیس فرمایید.

کد ها را نادر نمائید
هر درخواستی که وبسایت شما اعمال میدهد در سرعت تارنما تأثیر داراست. شما بایستی روی کاهش این درخواست ها عمل نمایید. یکی‌از طرز های اعمال این فعالیت و بهبود بهینه سازی گوشی، تحقیر کردن و معدود کردن کد ها میباشد. این به‌این مفهوم میباشد که مجموعه شما و میزان دارایی های مشترک مانند JavaScript و CSS را به هم پیوند میدهد و در فیض، مرورگر ناچار میباشد پرونده های کمتری را بارگیری نماید، که سبب ساز به وبسایت سریع خیس می‌گردد. اجرای این شغل دشوار به لحاظ میرسد، ولی پلاگین ای مانند WP Rocket می‌تواند آحاد نیازهای ذخیره سازی شما‌را برطرف نماید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 13:41

با توسعه و گسترش کبیر کانال 5G ، سئو تصاویر و فیلم ها در هم اکنون تبدیل شدن به یک قسمت اصلی از ترند های بهینه سازی میباشد. آموزش سئو کاربردی تا سال 2023 ، بیشتراز 10٪ دستگاه های موبایل به کانال 5G متصل می‌شوند و به مشتریان قابلیت و امکان بارگیری سریعتر تصاویر و محتوای ویدیویی بیشتری را میدهند.

در سال 2020 ، محتوای ویدئویی 5 موازی بیشتر از محتوای مطابق متن سبب به تبدیل می‌گردد ، ولی انتظار می رود با محبوبیت بیشتر محتوای کلیپ ، این گزینه رویش نماید. آمارهای گوگل آرم می‌دهد که محتوای ویدئویی برای مشاغل مطابق متاع ضروری میباشد .

برای تطابق با این منظره بازاریابی نو، آکادمی رایا پارس شما نیاز به seo رسانه های بی نیاز تارنما دارید. رسانه های بی نیاز دربرگیرنده کارتون ها ، Gif ها ، اینفوگرافیک ها ، وبینار ها ، افکت های زنده و پادکست ها می‌باشند که تصاویر و ویدئوها در سال 2021 از بیشترین رونق بهره مند می‌باشند. برای به کارگیری بیشتر از این رسانه ها ، مدام باور نتیجه ها نمائید:

برچسب های alt را اضافه نمائید.
تمامی رسانه ها را با لغت ها کلیدی مرتبط برچسب گذاری نمایید ، براین اساس در حاصل جست و جو علامت داده میگردند.
پوشه را برای تعریف رسانه برچسب گذاری نمائید.
اندازه ویدیو یا این که تصویر را متناسب با پوسته سایت خویش باصرفه فرمایید.
برای فشرده سازی اندازه رسانه خویش از یک پلاگین فشرده سازی به کار گیری نمائید تا بر مجال بارگیری برگه تأثیر نگذارد.
در شرایطی که چه seo تصاویر و فیلم ها در تارنما شما ممکن میباشد مشقت بار باشد ، البته قابل انعطاف افزارهای متعددی برای یاری به شما در دسترس می‌باشند.
برای ساخت و ساز تصاویر با کیفیت خوب ، what is seo اپ پیاده سازی گرافیک را آزمون فرمائید. درصورتی که سند فیلم سازی ندارید البته میخواهید فیلم بسازید ، از الگوهای ویدیویی به کارگیری فرمایید .
6. حق تقدم های واژه کلیدی مرتبط تغییر و تحول خواهد کرد


در حالی که موتور های جست و جو با جست و جو های شناخته گردیده کوشش فوق العاده کارآمدی دارا هستند ، بیش تر از 15٪ جست و جو ها پیش از اینً هیچ زمان جست و جو نشده اند. برای رفع این خلل ، ترند های بهینه سازی کلمه ها کلیدی کوتاه وجود دارااست ، با این عمل انتظار می رود الگوریتم ها از عبارات کلیدی بلند و جست و جوی بار معنایی در سال 2021 طرفداری نمایند.

کلمه ها کلیدی دم بلند وقت گیر خیس و معین ترند و معمولاً 3 تا 6 واژه دارا هستند. لغت ها کلیدی Long-tail اینک 50٪ از مجموع ترافیک اینترنت را تشکیل میدهند و از 3 تا 5٪ ترازو کلیک فراتر از لغات کلیدی کوتاه خیس بهره مند میباشند.

 

جست و جویبار معنایی ، استراتژی آیتم به کار گیری الگوریتم ها برای استنباط غرض و قضیه هر جست و جو میباشد. جست و جوی‌بار معنایی برای بازگرداندن محتوایی که نیازهای ظریف مخاطب را فارغ از جست و جویبار مکرر برطرف می نماید ، پیاده سازی شد‌ه‌است.

برای سازش با دنیای نو و ترند های seo لغات کلیدی در سال 2021 ، می بایست اصلاحات کوچکی را در نزدیکی سایت خویش اجرا دهید. این فعالیت دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشد:

پیش از تایپ کردن محتوای تارنما، از ابزار عبارات کلیدی به کارگیری نمایید.

عبارات کلیدی زمانبر را نسبت به لغات کلیدی کوتاه ترجیح دهید.

به کار گیری از یک‌سری واژه و کلمه کلیدی LSI برای یاری به الگوریتم ها برای شعور محتوای شما عالی میباشد.

استعمال از داده های ردیاب لینک برای ساخت‌و‌ساز محتوایی که نیازهای ظریف مخاطبان متبوع شمارا برآورده نماید.

محتوای سایت خویش را خاص برای جلب دقت در بازدید مطلوب نگه دارید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 13:43

قضیه این میباشد که درصورتی که می‌خواهید آموزش سئو کاربردی برای سئوی آف پیج اشخاص به وب سایت شما لینک و پیوند دهند، می بایست برای آنها برهان بیاورید و آنها‌را قانع فرمایید. محتوای کیفیت بالا شایسته ترین رویکرد برای اعمال این عمل میباشد. اعتقاد نتیجه ها نمایید که سایت شما دارنده محتوای جذاب و مرتبطی میباشد که از بالاترین چگونگی شامل است و به بازدیدکنندگان تارنما شما امداد می نماید.

اما بازاریابی از روش محتوا فقط به معنای ساخت‌و‌ساز و تکثیر محتوایی که در سایت شما جای‌دارد نمی‌باشد. ولی با نگاهی کامل تر، بازاریابی محتوا مشتمل بر تکنیک های بسیار متعددی میباشد. تکثیر محتوای بهتر در وبسایت خویش صرفا بخشی از بازاریابی محتوا میباشد. هر محتوایی که در جای‌جای از اینترنت ساخت و منتشر میکنید ذیل بازاریابی محتوا قرار میگیرد. تاکتیک های متداول بازاریابی محتوا که برای ساخت و ساز سیگنال ها به دیگر افراد به خیر شغل می نمایند و مشتمل بر موردها تحت میباشند:

پست های بلاگ
اینفوگرافیک ها
مقاله‌ها، مطالعات و پژوهش ها
کتاب های الکترونیکی
ایجاد محتوا تحت عنوان مهمان در وب سایت های دیگر
در صورتی‌که محتوای بسیار نیکی دارید، این مسئله را به عموم بگویید. شما میتوانید از ابزارهای بازاریابی محتوا به کارگیری فرمائید تا به شما یاری دهد خیر فقط موضوعات پرطرفداری را که به طور آنلاین جلب دقت می نمایند را پیدا فرمائید، آکادمی رایا پارس بلکه مطلوب ترین رسانه صنعت را نیز برای تبلیغ محتوای خویش پیدا فرمایید.

تایپ کردن محتوای بهتر و به اشتراک گذاشتن آن با اشخاص مطلوب قادر است یک کدام از شایسته ترین رویه ها برای ساخت‌و‌ساز قدرت در سایت های گوناگون سوال و جواب باشد. یک بستر کار کشته و مرتبط تعیین فرمایید، سوالهای مرتبط به حوزه ی خویش را کاوش نمایید و به آنها جواب دهید به طوری که قیمت پرسش را ارتقاء دهد.

5. خویش را تحت عنوان یک رهبر و کارشناس در حوزه ی خویش به دیگر افراد معرفی نمایید.
در صورتیکه شما تحت عنوان یک دارای تخصص در حوزه کاری خویش شناخته گردید، مخاطبان قدرتمند تری خواهید داشت و پیوندها کیفیت خوب بیشتری ساخت خواهید کرد. هرچه تخصص بیشتری بدست بیاورید، قیمت بیشتری به محتوای تولیدی شما تخصیص خواهد یافت. در غایت، این فرمان سبب به اشتراک گذاری و لینک و پیوند بیشتر اشخاص با آن گردد. برای اعمال این فعالیت میتوانید:

تدبیر از مارک و جستجوی اسم تجاری را ارتقاء دهید.
از این روش کسب و کار خویش را در مقابل کاربر غرض خویش قرار داده و کاری فرمائید که آنان درخصوص شما کلام نمایند.
ترافیک ارجاع را به سمت خویش هدایت نمایید.
متکی بودن اشخاص را با تولیدها کیفیت بالا خویش بدست آورید.
برای کارشناس بودن مطمئن گردید what is seo که محتوای شما مرتبط و دارای اعتبار میباشد. در سمینارها و انجمن های سوال و جواب کمپانی نمایید تا اعتبار خویش را ثبت کرده و هوا داران وفادارتر خویش را بدست آورید.

6. در رسانه های اجتماعی به طور قادر حضور پیدا نمائید.
زمانی سخن از offpage می گردد، رسانه های اجتماعی دلیل بدون واسطه مرتبه بندی است. شما یک محتوا خوب ایجاد می‌کنید  و آن را در شبکه های مردمی گوناگون به اشتراک میگذارید و آن‌گاه اشخاص آن را دست به دست می نمایند و چنین شما ترافیک ارگانیک بدست خواهید آورد. برای به کارگیری از مزایای غیرمستقیم رسانه های اجتماعی، به یک استراتژی، حضور و اپ محتوا سفت نیاز دارید.

مورد ها متعددی برای شغل داشتن در شبکه‌های‌مردمی برای مارک شما وجود دارااست. یکسری عنصر اساسی که می بایست به خیال و خاطر بسپارید مورد ها ذیل میباشد:

سازگار باشید – محتوای با باکیفیت را به صورت منظم ساخت و ساز نمایید و با جواب دادن به ایده ها ئنبال کننده هایتان با آنان تعامل نمایید.
فعال باشید – برای تولید پشت گرمی به اسم تجاری و ساخت و ساز مشتریانی دارای مسئولیت ، بایستی به شما بیشتراز یک فروشنده جنس یا این که سرویس ها نگاه گردد. شما می بایست تحت عنوان یک منبع قابل پشت گرمی برای انجمن آنلاین که در آن می باشید شناخته گردید.
به این ترتیب رسانه های اجتماعی نقش بزرگی در طرز به کار گیری ما، تحت عنوان مصرف کننده، از اینترنت و جستجوی جواب سوالهای خویش دارا هستند. با سیستم دلیل های رسانه های اجتماعی تحت عنوان موتورهای کاوش آشنا گردید و فهم و شعور فرمایید که حضور شما در آن‌ها قادر است شما‌را در مقابل مشتری های بالقوه و مشتریانی که پیرو جواب به سوال ها خویش میباشند سرگرم فرمایید. اصلی میباشد که شما حضوری برجسته داشته باشید، به طور حرفه‌ای رابطه برقرار فرمایید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 90 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 13:28

گوگل مدام در پی شیوه هایی برای بهبود استراتژی ها و حاصل با ساخت‌و‌ساز تغییراتی در الگوریتم خویش میباشد . آموزش سئو کاربردی اکثری از وب سایت ها از این تغییرات مجروح اند و از مرتبه بندی تحت تارنما مشقت میبرند. برای دوری از افت ترافیک وبسایت به وسیله به روزرسانی های الگوریتم های گوگل ، از یک استراتژی بازاریابی و ترافیک اثر گذار استعمال فرمایید که مشتمل بر رسانه های اجتماعی و بقیه شبکه های بازاریابی باشد.

تغییرات در شیوه ی کاوش موردها متفاوت
مواردی وجود دارااست که ممکن میباشد در موتورهای کاوش گر خویش افت ترافیک وبسایت را ببینید که به هیچ آیتم بدون واسطه و مربوط به تارنما شما وجود ندارد. گوگل غالباً مطابق کردار مخاطب در نوع حاصل تغییراتی ساخت و ساز نموده است. برای مثال ، در‌حالتی که به طور ناگهانی در جستجوی یک زمینه خاص درجه ی شما کاهش یابد ، گوگل ممکن میباشد آغاز حاصل جدیدتری را ارائه دهد و محتوای ایستا را به سمت زیر قرار دهد. در حالتی‌که محتوای شما در مجموعه دوم قرار بگیرد ، در جايگاه بندی خویش خسارت خواهید روئت کرد. شما میتوانید به گوگل ترندز مراجعه‌کنید تا مشاهده کنید آیا تغییراتی وجود دارااست که ممکن میباشد این اختلافات را توضیح دهد و یا این که نه.

تغییرات UX در گوگل
گوگل بعضی وقتها UX صفحه های کاوش را با نحوه هایی که کلیک ها را از در میان میبرد تغییر و تحول میدهد. شاید یک قطعه پر رنگ با یک سود جستجوی کلیدی روبرو خواهد شد و ترافیک را به آن سمت هدایت نماید. آکادمی رایا پارس شاید بعضا از آزمایشات کاوش بر معیار کلیک تأثیر نهاده باشد. نظارت نمائید چه قوانینی تغییر‌و تحول یافته میباشد و مشاهده کنید آیا چیزی عوض شده میباشد و یا این که نه.

اختلاف جای جغرافیایی
جايگاه بندی شما بسته به مکانی که کاوش صورت گرفته مختلف خواهد بود. درصورتی که جايگاه بندی خویش را در یک ناحیه جغرافیایی رسیدگی فرمایید ، می بایست در یکسری حیطه دیگر نیز آنان را پژوهش فرمایید تا فهم ظریف تری از جايگاه خویش داشته باشید. آیا اعتنا نموده اید که نتایجی که برای یک جستجوی خاص میگیرید می‌تواند به طور کاملً گوناگون از فرد دیگری باشد که به عبارتی کاوش را ایفا میدهد؟

بدین ترتیب هر شخصی بسته به جای جغرافیایی ممکن میباشد نتیجه ها متفاوتی از موتورهای کاوش بگیرد. ادله این فرمان این میباشد که گوگل پیش از آوردن حاصل جستجوی شما ، وبسایت هایی را که پیش از اینً بازدید نموده اید ، محل استقرار خویش و حتی دستگاهی را که از آن استعمال میکنید ، گزینه رسیدگی قرار میدهد و این مورد بر روی حاصل اثر می‌گذارد و ممکن میباشد تصور کنید افت ترافیک وبسایت داشته اید.

رقبا شغل های متعدد را عالی از شما جاری ساختن میدهند.
این قابلیت وجود دارااست که شما تمامی امور را به صدق اعمال می دهید ولی همچنان ترافیک خویش را از دست داده و در جايگاه بندی خویش افت بسیار متعددی را می‌بینید. یک استدلال برای این دستور ممکن میباشد این باشد که رقبای شما شغل بهتری را نسبت به شما ایفا میدهند. با تجزیه و نظارت و تحقیق بر عمل های رسانه های اجتماعی ، استراتژی های ساخت‌و‌ساز پیوند و بازاریابی محتوا ، رقبا را تحت لحاظ داشته باشید. میتوانید از ابزارهایی مانند Wayback Machine و یا این که Versionista استعمال فرمایید تا ملاحظه کنید رقبای شما چه تغییراتی ساخت کرده اند.

همینطور میتوانید از ابزارهای پژوهش بک لینک و پیوند به کارگیری فرمائید تا مشاهده کنید آیا بلاک های جدیدی هجوم آورده اند یا این که نه. آنان ممکن میباشد یک کمپین بهینه سازی برای خویش داشته باشند. what is seo زمانی که فهمیدید رقیبان شما برای پیشی دریافت کردن از شما چه کاری اعمال داده میباشد ، خوب میباشد بعضی از تغییرات شبیه را شما نیز اعمال دهید و یا این که آن موردها را خوب جاری ساختن دهید تا ایراد افت ترافیک تارنما را برطرف فرمایید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 102 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 13:19

یکی‌از اساسی‌ ترین مفاهیمی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ گزینه چک قرار میگیرد، Conversion Rate یا این که نرخ تبدیل میباشد. با پژوهش دایم این شاخص به وسیله ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، آموزش سئو کاربردی خواهیم توانست استراتژی های بازاریابی خویش را بهبود ببخشیم، اثربخشی بازاریابی محتوایی خویش را ارتقاء دهیم، از انگیزه بعضا از رفتارهای خاص استفاده کننده مثل آزادکردن سبد خرید باخبر شویم و … . در همین راستا درین مقاله از ژاکت آغاز با هم میبینیم که نرخ تبدیل چیست و آن‌گاه طریق های ارتقای آن را تحقیق میکنیم. پس در حالتی‌که مایلید با این شاخص اساسی بازاریابی بیشتر آشنا گردید، تا انتهای این مقاله ما‌را ملازمت فرمائید.

نرخ تبدیل چیست؟
آغاز تحت عنوان قدم نخستین بایستی دریابیم که نرخ تبدیل چیست. آکادمی رایا پارس در پیاده سازی استراتژی بازاریابی در واقع مسیر اکشن های استفاده کننده را پیاده سازی می‌کنیم. اکشن هایی که برای استفاده کننده پیش گویی می‌گردد، معمولاً مشتمل بر کلیک روی لینک و پیوند دوم، what is seo دانلود فایلی معین، نام نویسی در تارنما و … میباشد. در هر کدام از این فرآیند نیز ما با دو شاخص رو به رو هستیم: تعداد اکشن ها و تعداد کلیک ها.

در یک تمجید خلاصه می‌ اقتدار اعلام کرد Conversion Rate یا این که نرخ تبدیل درصد اکشن های مخاطب، بعد از آحاد کلیک های وی در یک برگه میباشد. در واقع فرمول کلی نرخ تبدیل عبارت میباشد از:

تعداد اکشن ها / تعداد کلیک ها =نرخ تبدیل

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 13:42

حال فرض می‌کنیم که مورد هایی را پیش روی خویش دارید که میتوانید رپورتاژ خویش را به هر کدام از آن ها توصیه دهید. البته به فاکتورهایی نیاز دارید که بتوانید به امداد آنان این مورد ها را غربال کرده و نهایتاً شایسته ترین مورد را برای خویش تعیین فرمایید. آموزش سئو کاربردی در پی 5 فاکتور برای گزینش شایسته ترین وب سایت رپورتاژ اطلاع رسانی را با هم تحقیق میکنیم.

1/ تعیین وب سایت رپورتاژ مربوط به حوزه عمل بیزنس
در گزینش شایسته ترین تارنما رپورتاژ اطلاع رسانی کوشش فرمائید تا مکان ممکن رپورتاژ خویش را به سایتی پیشنهاد دهید که حوزه شغل آن مربوط به کار شماست. در‌این‌صورت‌ دقیقاً با کاربرانی که مشتریان بالقوه شما می باشند در زمینه ی خواهید بود.

اما اکثری از وبسایت های رپورتاژ که از اعتبار و چگونگی خیر و خوبی هم برخوردارند، در حوزه های متنوعی کار می نمایند. آکادمی رایا پارس پس تخصصی نبودن یک تارنما رپورتاژ را نمی اقتدار یک امتیاز منفی برای آن در لحاظ گرفت؛ ولی تخصصی بودن آن را می قدرت یک امتیاز مثبت دانست!

2/ آنالیز موقعیت بهینه سازی وب سایت مد لحاظ
گام بعدی این میباشد که حالت سئوی وبسایت های مد لحاظ را پژوهش فرمایید. اما به طور طبیعیً خواسته از این تحقیق، یک چک کلی میباشد. مهم‌ترین نصیب این بررسی نیز مشمول این میباشد که رسیدگی نمایید که آیا زمانی عبارت “توصیه رپورتاژ” یا این که عباراتی این چنینی را سرچ می‌کنید، اسم این تارنما در شیت گوگل ظواهر می گردد یا این که خیر؟ یا این وب سایت در ورقه چندم گوگل میباشد؟

در شرایطی که این تارنما را در شیت اولیه گوگل می‌بینید، what is seo این یک امتیاز بسیار گرانقدر برای آن وب سایت به حساب آورده می شود. در مقابل در صورتی این تارنما را در ورقه نتیجه ها گوگل نمی‌بینید، عملاً سود رضایت بخشی از آن نخواهید گرفت. برای شناخت بیشتر با seo، مسلما نوشته ی علمی فراگیری seo ژاکت را پژوهش نمایید.

3/ پژوهش کیفیت خوب بودن محتواها
برای این که از سطح چگونگی و ماهر بودن تارنما مد لحاظ مطمئن گردید، محتواهای آن را تحلیل نمائید. مهم‌ترین محتواهایی که بایستی نظارت نمایید، محتواهایی میباشد که وابسته به خویش وب سایت میباشد. برای مثالً در قسمت وب لاگ این تارنما ها معمولاً محتواهای ی از طرف خویش منتشر می گردند تا به seo تارنما امداد خواهد شد.

فراتر اشاره کردیم که بعضا از وبسایت های رپورتاژ، تایپ کردن محتوای اطلاع رسانی شمارا تقبل می نمایند. در این حالت کیفیت خوب بودن محتوای آن تارنما اهمیتی چندین برابری پیدا می نماید. پس چنانچه قصد دارید این مسئولیت را به آنان بسپارید، مثال شغل های پیشین آنها‌را با تمرکز رسیدگی فرمایید.

نحوه دیگر سپردن ساخت محتوا به منابع فرنگی و کمپانی هایی میباشد که سرویس ها ایجاد محتوا ارائه می‌دهند. مثلا سرویس ها ایجاد محتوای ژاکت خدمت.

4/ بررسی واحد سنجش برخورد و تعداد بازدیدکنندگان
غرض شما از نشر یک رپورتاژ این میباشد که با دامنه کلان تری از مخاطبان راجع به باشید. پس این که آن تارنما مد حیث مخاطبان متعددی داشته باشد، یک خصوصیت کلیدی برای آن به حساب آورده می شود. در واقع وب سایت رپورتاژی که به اندازه کافی بازدیدکننده و ترافیک ندارد، در کار ناکارآمد خواهد بود.

برای دور اندیشی از معیار ترافیک این وبسایت ها یک سری طرز دارید. البته درین فی مابین دو طرز معمولی خیس وجود دارااست. اولیه این که برخی از وبسایت ها تعداد بازدیدکنندگان را بالای هر محتوا درج می نمایند. با فرض این که‌این داده های عددی صادقانه باشد، میتوانید همین اعداد را در تارنما های گوناگون مقایسه نمایید.

شیوه دیگر نیز این میباشد که هنگام استارت همیاری از آنان درباره تعداد بازدیدکنندگان شان بپرسید. این حق شماست که بدانید نسبتاًً یک‌سری نفر قرار میباشد این رپورتاژ را ببینند.

5/ رسیدگی فعال بودن وب سایت مد لحاظ در شبکه‌های‌مردمی
فراتر نیز اشاره کردیم که وب سایت رپورتاژی که در شبکه های عمومی نیز فعالیت می کند، احتمالاً در شغل خویش تخصص دارد. پس ارزیابی نمائید که آیا وبسایت های مد نظرتان در بقیه پلتفرم ها نیز فعال میباشند یا این که خیر؟ درضمنً بخش اعظمی از وب سایت هایی که در پلتفرمی مثل اینستاگرام اکانت دارا هستند، رپورتاژ شمارا در برگه خویش نیز آگهی خواهند کرد و لینک و پیوند آن را از جملهً در استوری در دست یوزرها قرار خواهند اعطا کرد. این می‌تواند یک امتیاز والا باشد که رپورتاژ شما‌را در معرض رویت کرد یوزرها اینستاگرام نیز قرار می‌دهد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 13:55

استعمال تکنیک ها کاهش وسعت عکس و یاری تصاحب کردن از ابزار GZIP برای فشرده سازی تصاویر seo تصاویر برای وبسایت به ویژه در‌حالتی که سایز تصاویر بسیار تبارک باشد دارای اهمیت میباشد.  آموزش سئو کاربردی یک تصویر گران قدر به تنهایی منجر نماید شدن مجال لود یک شیت گردد.

عدم استعمال از زنجیره ای از ریدایرکت ها
زنجیره ریدایرکت در معنای آن میباشد که استفاده کننده چهت نیل به کاغذ E مسیر A-B-C-D-E را به طور ریدایرکت شدن این صفحه های به یکدیگر طی نماید. در صورتی‌که قرار میباشد کاربری از برگه A به کاغذ E برود این جابجایی می بایست بدون واسطه صورت بپذیرد. تعدد زنجیره های ریدایرکت در تارنما موجب نماید شدن فرصت لود صفحه های، سکو گیری ضعیف خیس در گوگل، تجارب کاربری منفی گردد.

در‌صورتی‌که برای صفحاتی که با خطای 404 مواجه میگردند آکادمی رایا پارس از ریدایرکت 301 استعمال میکنید عالی میباشد که بجای آن یک برگه 404 مخاطب پسند برای تارنما پیاده سازی نمائید. تا یوزرها به تعامل خویش با وبسایت ادامه دهند.

به کار گیری از کش مرورگر
تارنما هنگام لود همه فولدر های خویش مشمول عکس، what is seo کد HTML، فولدر JS، پوشه عکس را بر روی کامپیوتر استفاده کننده لود می نماید. در شکل کش کردن داده ها وب سایت بر روی مرورگر در شرایطی‌که استفاده کننده تارنما، برای توشه دوم به وب سایت مراجعه نماید سرعت بار گذاری صفحه ها برای وی بیشتر گردد.

2-  ساختار وبسایت
ساختار وب سایت در ساخت وب سایت برای گوشی مداقه متعددی داراست. در seo تکنیکال همت میشود که یوزرها با سه کلیک به برگه دلخواه خویش برسند. چهت نیل به‌این مراد تاکتیک های معمولی و درعین درحال حاضر کارآمدی وجود دارااست.

استعمال از breadcrumbs
Breadcrumbs لینک و پیوند هایی میباشد که در بالای صفحه های وبسایت می گذارند تا استفاده کننده بتواند مسیر خویش در وب سایت را راحتتر ردگیری نماید. همان طور که می‌دانید breadcrumbs از قصه هانسل و گرتل و قرار دادن خرده نان برای یافتن مسیر منزل الهام گرفته گردیده است. این نحوه به استفاده کننده امداد می نماید که معمولی خیس به منظور خویش در تارنما رسد.

به کارگیری از breadcrumbs سبب ساز می شود که نقل جای مخاطب در میان صفحه های تارنما های غامض، بی آلایش خیس گردد. مثالاً کاربری که در شیت خرید آب میوه گیری پارس خزر میباشد براحتی با یک کلیک می‌تواند به برگه تولیدها پارس خزر و یا این که به برگه آب میوه گیری ها مراجعه نماید.

به کارگیری از لینک و پیوند های داخلی
رابطه صفحه های به یکدیگر به موتورهای کاوش برای یافتن محتوای مد حیث امداد خواهد کرد. جايگاه صفحه های برای عبارات کلیدی مد حیث در تاثیر به کار گیری لینک و پیوند های داخلی خوب گردد. شما می توانید لینک و پیوند های داخلی را به مقاله ها سابق نیز بدهید. و یا این که برای جايگاه گیری مقاله ها تازه از مقاله‌ها دیرین به آنان لینک و پیوند ساخت نمائید.

3-  Structured data mark-up
Structured data روشی برای اکران جزئیات بیشتر در کاغذ اکران گوگل میباشد. با این نحوه می اقتدار جذابیت پیوند تارنما را ارتقا داده و نرخ کلیک بالاتری اخذ کرد.

Structured data خلال ارتقا جذابیت بصری و جذب کاربر گوگل و ترغیب وی به کلیک با ارائه محتوای بیشتر در باره مال و سرویس ها ارائه گردیده در کاغذ مد لحاظ می‌توانند به یوزرها به گویند که ورقه مد حیث دقیقاً دربردارنده داده ها مد لحاظ آن‌ها میباشد.  از موادسازنده گرافیکی Structured data میتوان به عکس ها و ستاره ها اشاره نمود.

خلاصه

seo تکنیکال به مفاد فنی بهینه سازی که در مورد با کد نویسی HTML یا این که CSS و یا این که اضافه کردن Structured data و... میپردازد. seo تکنیکال برای گوشی دربرگیرنده همگی مورد ها کد نویسی در ساختار amp تمامی موردها کد نویسی در پیاده سازی ریسپانسیو و طرز کد نویسی در پیاده سازی داینامیک می گردد. احاطه بی نقص به روش ایفا پروژه طراحی وب به شما یاری می نماید که تارنما خویش را برای تلفن همراه های یاور seo فرمائید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 13:42

در گوگل از فرمان related: your domain name.com استعمال فرمایید. آموزش سئو کاربردی گوگل همگی وب سایت هایی را که در حوضه شغل شما قرار دارا هستند را برایتان لیست خواهد کرد.

شما می‌توانید از این لیست برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند به کارگیری فرمائید.

وب سایت خویش را به مزرعه پیوند تبدیل نکنید
هنگامیکه سایتی به تارنما دیگری پیوند میدهد آکادمی رایا پارس به آن وب سایت اعتباری جابجایی خواهد بخشید. این اعتبار می‌تواند برای تارنما مبدا و مقصد موءثر باشد. هرچه تعداد پیوند های خروجی یک برگه بیشتر باشد این اعتبار میان تارنما های بیشتری تقسیم میگردد. براین اساس تولید تعداد متعددی پیوند به وب سایت های دیگر باعث به کاهش اعتبار هر یک از این لینک و پیوند ها شود. عدد مشخصی برای تعداد پیوند به وب سایت های دیگر نیست. اما کارشناسان seo توصیه میکنند که بیش تر از 10 پیوند از یک ورقه به دیگر وبسایت ها ندهید.

به تارنما هایی که از آنان لینک و پیوند اخذ نموده اید لینک و پیوند ندهید
گوگل با تبادل بک لینک و پیوند مخالف میباشد و آن را طرز ای برای فریب خویش می‌داند. لذا بایستی از این فعالیت به شدت اجتناب کرد. به حافظه داشته باشید که دادن بک پیوند با واسطه نیز بوسیله گوگل نهی کردن گردیده‌است. یعنی آنکه شما در یک وب لاگ به وبسایت مد حیث پیوند می دهید و آن تارنما هم در ازای به شما پیوند می‌دهد. گوگل براحتی رابطه میان این وب سایت ها را می‌تواند بیابد.

به چه شکل میتوان با پیوند دادن به تارنما های دیگر به اخذ لینک و پیوند برای وبسایت خویش امداد کرد؟
شما میتوانید به پست نویسندگان غیروابسته در سایت ها پیوند دهید و از آن‌ها بخواهید که از وب سایت دیگری به وب سایت و نوشته ی علمی شما پیوند بدهند.

نکته: برای ساخت‌و‌ساز پیوند به وبسایت های دیگر استراتژی های مختلفی به وسیله بهینه سازی کاران مطرح آورده شده میباشد. what is seo سفارش ما به کارگیری از پیوند به وبسایت ها بعنوان رفرنس و منبع میباشد. گاهی این رفرنس می‌تواند برای تفحص بیشتر خواننده متن شما باشد و گاهی شما متن وب سایت اساسی را بابیان خویش و یا این که با ترجمه به گویش خویش ارائه داده اید.

ایتم محتوا در تحلیل لیست بهینه سازی
محتوای نسخه برداری
چگونگی محتوا
محتوای اسکن یا این که محتوای تکراری
از معایب محتوای تکراری برای بهینه سازی بسیار گفته ایم. ولی آیا می شود بطور ناخواسته محتوای تکراری تولید فرمایید. مطلقاً آری. یکی‌از دلایلی که بهینه سازی در ظواهر معمولی و در فعالیت بسیار بغرنج میباشد. همین مسائل میباشد. مخاطب ظاهراً محتوای تکراری ساخت و ساز نکرده البته موتور کاوش محتوای یکسانی را با تعدادی نشانی متعدد ایندکس نموده است و از دید گوگل وبسایت دارنده محتوای تکراری میباشد.

برای  خودداری از ساخت خلل در صورتیکه گوگل محتوای صفحاتی از تارنما را با نشانی های متفاوت ایندکس می نماید. می بایست با امداد فولدر  Robots.txt بازدارنده ایندکس شدن این صفحه ها و منابع گردید. در حالتی‌که هم شیت ای در تارنما خویش دارید که ناچارید در آن محتوای تکراری درج فرمایید کافیست که با یاری متا تگ Robots از ایندکس شدن آن پرهیز نمائید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 14:13

الگوریتم های گوگل به دو گروه تقسیم می‌شوند. آموزش سئو کاربردی یک تیم الگوریتم هایی که بصورت بی واسطه بر درجه وب سایت اثر میگذارند و گروه ای که با ارائه داده ها بصورت غیر بدون واسطه بر جايگاه وب سایت تاثیر میگذارند.
الگوریتم پیج رنک گوگل هنگامی یک کدام از الگوریتم های مفید در مرتبه تارنما در کاغذ نتیجه ها گوگل بصورت بدون واسطه بود. البته این الگوریتم امروز این نقش را ندارد و بصورت بی واسطه بر روی سکو تارنما تاثیر نمی گذارد. آکادمی رایا پارس داده ها الگوریتم پیج رنگ همچنان به وسیله الگوریتم های متفاوت گوگل برای محاسبه وب سایت به کار گیری می گردد.

الگوریتم پیج رنک گوگل چیست ؟
گوگل از الگوریتم پیج رنک برای برای اکران صفحه های وب سایت در نتیجه ها کاوش استعمال می نماید. روش فعالیت این الگوریتم مانند اکثری از الگوریتم های دیگر گوگل هیچ زمان به طور قانونی معرفی نشده میباشد. البته شواهد نشانه می اعطا کرد که‌این الگوریتم برای انتخاب اعتبار و سکو یک برگه به پیوند های ورودی آن شیت مراجعه می نموده است و هرچه که ورقه ای لینک و پیوند بیشتری داشت جايگاه بالاتری اخذ می‌کرد.
با اعتنا به اینکه این طرز مرتبه دهی به وبسایت و صفحه ها ترازو به کار گیری از طریق های اسپم را بالا میبرد. what is seo گوگل استعمال از این الگوریتم برای مردم را محصور کرد و بروز رسانی آن را صرفا برای خویش موتور کاوش اجرا اعطا کرد. هرچند که داده ها موثقی از طرز عمل این الگوریتم هنوز نیست. اما تجربیات سئوکاران گوناگون آرم میدهد که‌این الگوریتم احتمالا صرفا پیوند هایی را ازشمند می‌داند که از تارنما های مرتبط اخذ گردیده باشند.
الگوریتم پیج رنک گوگل در حال حاضر در دسترس یوزرها وجود ندارد اما می اقتدار هنوز التفات فراتر پیوند های دریافتی از منابع دارای اعتبار در را در نتیجه ها کاوش روءیت کرد. یعنی آنکه چنانچه سایتی از یک تارنما دارای اعتبار در مورد شغل خویش پیوند اخذ نماید. بها این لینک و پیوند برای تارنما اخذ کننده بسیار زیاد بوده و همدم با بقیه عامل ها اثرگذار بر بهینه سازی جايگاه پایانی ورقه را در حاصل کاوش گزینش می نماید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 99 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 14:14

با به کارگیری از این ابزار، میتوانید داده ها مختلفی درباره شیوه جايگاه بندی رقبای خویش برای عبارات کلیدی خاص گردآوری فرمایید. آموزش سئو کاربردی در‌صورتی‌که شما و رقبای خویش لغت ها کلیدی شبیه را به اشتراک می‌گذارید، این ابزار اثر گذار میباشد. همینطور خواهید روئت کرد که بیزنس شما در مقایسه با رقبا چه طور درجه بندی می‌شود و می‌توانید شیوه ی تلاش آن را چک نمایید. رایا پارس چنانچه از این ابزار استعمال فرمایید، میتوانید عبارات کلیدی سودآور برای تجارت خویش را کشف فرمایید. خواهید رویت کرد که رقبای شما برای کدام کلمه ها کلیدی سکو بندی می نمایند و به کدام یک از کلمه ها کلیدی توجهی نشده میباشد.

ابزار پژوهش بک پیوند
ابزار تحقیق بک پیوند به شما یاری می نماید مشاهده کنید what is seo چه وبسایت هایی به رقبای شما لینک و پیوند میدهند. همینطور با استعمال آن می‌توانید چگونگی لینک و پیوند ها را بسنجید تا مشاهده کنید آیا آنها از طرف یک وب سایت دارای اعتبار می باشند یا این که نه. با به کار گیری از این داده ها، می‌توانید بک لینک و پیوند بگیرید و از رقیبان خویش پیشی بگیرید.

Content Explorer
Content Explorer نقش مهمی در هدایت ترافیک تارنما و بهبود مرتبه seo شما داراست. ابزار  Content Explorer به شما امداد می نماید تا موضوعات را مبتنی بر محبوبیت آنها تجزیه و آنالیز نمائید. با استعمال از آن، میتوانید برای بهبود کمپین بازاریابی محتوا عملکرد فرمایید. هنگامی موضوعی خاص را با استعمال از Content Explorer کاوش میکنید، این ابزار لیستی از مقاله‌ها دوستداشتنی از دربین بیشتراز 2 میلیارد نوشته‌ی علمی ساخت می نماید.

محبوبیت آن‌ها مطابق کارداران seo مانند ترافیک ارگانیک و تعداد وبسایت هایی میباشد که به محتوا لینک می‌دهند. درصورتی که که میخواهید اشکال خاصی از محتوا را کاوش فرمایید، می‌توانید این عمل را نیز جاری ساختن دهید. Content Explorer دارنده فیلترهایی میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد گونه های گوناگون محتوا را برای دسترسی به آنچه نیاز دارید غربال نمایید.

Keyword Explorer
همانگونه که می‌دانید لغات کلیدی نصیب مهمی از seo می باشند. ابزار Keyword Explorer  به شما یاری می نماید لغت ها کلیدی مرتبط با کمپین خویش را پیدا فرمائید. این ابزار بیش تر از 3 میلیارد واژه و کلمه کلیدی در مقر داده خویش داراست، براین اساس میتوانید مطمئن باشید که پیشنهادات برای شما تمتم نمیشود. زمانی که کلمه ها کلیدی را کاوش می‌کنید، Keyword Explorer یک برآورد ترافیکی را در چنگ شما قرار می‌دهد که نماد میدهد یک واژه کلیدی چند دفعه کاوش می گردد. یک کدام از خصوصیت های منحصر آن این میباشد که عبارات کلیدی را برای بیشتراز 100 مملکت ساخت‌و‌ساز می نماید.

غیر وابسته از جستجوی لغت ها کلیدی به طور در میان المللی، Keyword Explorer  به شما اطلاعاتی در زمینه‌ی ترازو مشقت سکو بندی برای یک کلمه و واژه کلیدی ارائه خواهد اعطا کرد. این نمره به شما در فهم و شعور اینکه آیا سکو بندی برای یک کلمه و واژه کلیدی خاص بحران برانگیز میباشد و یا این که نه یاری دهد. یکی‌از شایسته ترین خصوصیت های Keyword Explorer قابلیت و امکان مشاهده داده های متفاوت برای عبارات کلیدی میباشد. این اطلاعات به شما امداد می نمایند ملاحظه کنید کدام لغت ها کلیدی در تارنما ها کلیک تولید می نمایند، بدین ترتیب می‌توانید بر مخلوط این کلمه ها کلیدی در کمپین خویش تمرکز فرمایید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 357 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 14:56

می‌توانید با نشر یک پست با مسئله بخشی از محتوای مهم تان در اینستاگرام، آموزش سئو کاربردی چهره بوک یا این که بقیه رسانه های اجتماعی که مخاطبان شما بیشتر وقت خویش را در آن می‌گذرانند، تصویری قابل تأمل از مقاله تان را به اشتراک بگذارید که اشخاص نمی توانند راجع‌به آن بی تفاوت باشند. براین اساس با یک لینک به نوشته ی علمی مدنظر، دست شان را خالی نخواهید گذاشت. شغل دیگری که میتوانید آزمون فرمایید، تهیه و تنظیم اینفوگرافیک از نکات کلیدی وبلاگ تان میباشد. بعد از آن آن‌ها‌را می‌توانید در شبکه های عمومی منتشر و کنجکاوی یوزرها را برانگیزید. تیتر های یک نوشته‌علمی نباید با آنچه که در شبکه تان منتشر می‌کنید یک صورت باشد، چون میخواهیم آنهایی را که به کاغذ مان راز می زنند با یک نوشته بسیار دیدنی و مرتبط مواجه کنیم.

لغت ها الهام قسمت می باشند، آن ها را توزیع نمائید
برای به کارگیری بیشتر از محتوایی که مدنظر دارید، بایستی قسمت هایی از آن را در میان مخاطبان بیشتری پخش فرمائید. در حالیکه مانور بر روی شبکه های عمومی می‌تواند تا حد متعددی بدین دستور یاری دهد، ولی پست الکترونیک مارکتینگ نیز زمان بسیار ارزشمندی میباشد که در پوسته روزنامه اجرای نقش می نماید. پست الکترونیک ها دربرگیرنده عنا وین منتخب از یک گروه بندی اصلی می‌باشند که با تیترهای جالب و نصیب کوتاهی از هر نوشته، کاربر را از روش پیوند بدون واسطه به نوشته‌ی علمی بی نقص ارشادوراهنمایی می نماید.

گنجینه ای از نظرات در آرشیو بلاگ شما دفن گردیده است و این خیلی بد میباشد که آنها‌را فارغ از اعتنا رها فرمائید. مایحتاج میباشد مطالب را متناسب با آنچه که مخاطبان شما به دنبالش می‌باشند، بازبینی فرمایید. گوگل به مرتبط بودن مطالب بسیار عنایت میدهد و این رابطه می‌تواند هم معنایی باشد و هم متعلق به فرصت هم اکنون باشد. شاید رقبای شما دائما در اکنون ساخت و ساز محتوا باشند، البته اصلی خیس از هرچیزی این میباشد که گاه یک نوشته‌علمی بسیار مدبرانه میتواند از صدها نوشته بی انگیزه ارزشمندتر باشد. از ایده پرداز بودن و ریسک هراسی نداشته باشید، چون ایده های منحصر به فرد بفرد با دیدگاه های جسورانه عرض اندام می نمایند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 13:15

در صورتی وب سایت شما جدید احداث باشد ممکن میباشد آموزش سئو کاربردی در سندباکس گوگل قرار بگیرید. مقصود مهم گوگل سندباکس این میباشد که جلوی به چنگ آوردن جايگاه مطلوب صفحه های شمارا در به عبارتی اولِ عمل که صفحه های ایندکس می‌شوند بگیرد. این رخداد بدین عامل میفتد که ممکن میباشد محتوای صفحه های شما به اندازه دیگر صفحه های جان دار در SERP مطلوب و مرتبط نباشد و این که ممکن میباشد اسپم باشد. در فیض مدتی آن را در سندباکس قرار می دهد تا از درستی آن یقین نتایج نماید. (این خصوصیت گوگل هیچ‌گاه به طور قانونی‌پذیرش نشده میباشد ولی بخش اعظمی از متخصصان seo بر این باورند که‌این الگوریتم وجود داراست و بر روی نتیجه ها جايگاه‌بندی تاثیرش را می گذارد.)

الگوریتم تپه (Hilltop Algorithm) – سال ۲۰۰۴
یکی کهن‌ترین الگوریتم‌هایی که بوسیله گوگل ارائه گردیده، الگوریتم هیلتاپ یا این که تپه میباشد. سال 2003 ایده هیلتاپ مطرح شد و در سال 2004 به طور قانونی‌از تکثیر آن خبر دادند. غرض این الگوریتم شناختن صفحه ها دارای اعتبار در موتورهای کاوش بود. در آن فرصت هنگامی مخاطب کلمه و واژه‌ای را سرچ می کرد، ممکن بود آن واژه نقطه اشتراک متعددی با موضوعات متعدد داشته باشد و گوگل نمی‌توانست کاغذ دارای اعتبار و صحت را در مشت استفاده کننده قرار دهد.
این الگوریتم پدید آمد تا صفحه ها تخصصی و معتبر را شناسایی نماید و هنوز هم در کنار الگوریتم Page Rank، نقش مهمی ‌را در سکو‌بندی تارنما‌ها اعمال می‌نمایند.

الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithm) – سال ۲۰۱۰
در سال 2009، گوگل اعلام‌کرد که الگوریتم کافئین یکی‌از مهم ترین الگوریتم‌های تاریخ موتورهای کاوش شود. یکسری ماه زمان بر شد تا گوگل آن را به طور بی نقص فراهم نماید و در غایت سال 2010 به صورت قانونی‌روانه بازار شد.
عمل الگوریتم کافئین در واقع سیستم نوین ایندکس کردن تارنما‌ها بود. پیش از آن ربات‌های گوگل فقط به محتواهای جدید و تازه مداقه می‌دادند و برای ایندکس مجدد مطالب قبلی، تارنما‌ها اختلال داشتند. الگوریتم کافئین به طور بی واسطه روی درجه وبسایت‌ها تاثیری نگذاشت؛ البته با تغییری که تشکیل داد منجر شد تارنما‌هایی که محتواهای سابق‌خویش را بیشتر به‌روزرسانی می‌نمایند، در جايگاه‌های بهتری قرار بگیرند.

الگوریتم پاندا گوگل (Panda Algorithm) – سال ۲۰۱۱
الگوریتم پاندا در سال 2011 فعال‌ساز‌ی شد. هر یک‌سری گوگل سال‌ها پیش از آن نیز به ارائه سرویس ها سرگرم بود، البته پاندا اولی الگوریتمی ‌بود که در دنیای امروزی seo به طور قانونی ‌معرفی شد. این الگوریتم در سال 2016 به الگوریتم هسته پیوست و در فیض دائماً در درحال حاضر کار و نظارت وب سایت‌هاست. غرض از این الگوریتم تحت آوردن جايگاه تارنما‌هایی میباشد که محتوای بی‌چگونگی دارا‌هستند. کلاً آحاد الگوریتم‌های گوگل در عملکرد میباشند که وب سایت‌های اسپم را شناسایی و حذف نمایند تا حاصل جستجوی گوگل هرچه بیشتر کارآمد خواهد شد.

بیشترین مواقعی که می تواند تحت عنوان پنالتی از روش این الگوریتم اعلام خواهد شد، محتوای تکراری یا این که سرقت ادبی میباشد؛ تلاش نمایید محتواهای منحصر به فرد و اورجینال بنویسید. تمرکز الگوریتم پاندا بیشتر بر فاکتورهای باطن ورقه (on-page) میباشد و انطباق عبارت سرچ گردیده بوسیله یوزرها را با مسئله کلی ورقه می‌سنجد. این الگوریتم گوگل به دو موضوع بسیار حساس میباشد و با آنها واکنش می‌نماید:

وبسایت‌هایی که صرفا با غرض لینک و پیوند‌دهی به وبسایت‌های دیگر به وجود آمده‌اند. (Affiliate sites)
وبسایت‌هایی که محتوای بسیار کوتاهی دارا هستند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 14:21

بعضی از سایت ها نوشته‌ی‌علمی های خویش را آپدیت می نمایند تا محتوای آنان نو به حیث رسد و کلیک های بیشتری اخذ نمایند. آموزش سئو کاربردی درین نوشته‌ی علمی اثر تاریخ نوشته بر بهینه سازی را در وردپرس تحقیق کرده و مزایا و اثار مرتبط با تغییر و تحول تاریخ پست ها را تحقیق می‌کنیم.

از فرصت بروزرسانی Google Freshness، هرچه محتوای شما جدیدتر و مرتبط خیس باشد، احتمال بیشتری داراست که در جايگاه ‌بندی شیت نتیجه ها موتور کاوش (SERP) ظواهر گردد. البته تغییر تحول تاریخ نوشته ها چه تاثیری داراست و چه اتفاقی می افتد که یک وبسایت محتوای دیرین را مقداری تغییر و تحول دهد و تاریخ یک نوشته‌ی‌علمی را از 2014 به امروز جابجا نماید؟ مزایا و پیامدها آن چیست؟ اساسی خیس از همگی، چه گونه میتوانید یک محتوای مدام سبز را بعد از تعدادی سال نو و مرتبط نگه دارید؟

در‌این نوشته‌ی‌علمی بدین سوال های جواب خوا هیم اعطا کرد و همینطور در ارتباط استراتژی نبرد با محتوای منسوخ گردیده دعوا خوا هیم کرد.

استدلال به روزرسانی تاریخ مقاله ها و اثر تاریخ نوشته بر seo
فکر کنید یک مخاطب با وبسایت شما روبه رو میشود و بر روی پست های دیرین که دربردارنده داده ها سابق است، کلیک می نماید. در‌حالتی که آن استفاده کننده متوجه اشتباه و کهن بودن داده ها وبسایت شما گردد، ممکن میباشد این طور فرض نماید که علم شما در حوزه کار تان ناقص و ناکافی میباشد و یااینکه شما به چگونگی داده ها ارائه گردیده به مشتریان خودتان عنایت نمی دهید.

دقت داشته باشید که پست های سابق میتوانند اثر منفی بر ذهنیت بازدیدکنندگان از وب سایت شما داشته باشند و مشکلاتی را در دراز برهه زمانی برای وب سایت شما به وجود بیاورند.

برهان دیگر برای به روز منظم وبسایت شما این قضیه میباشد که محتویات سابق می‌توانند اثر منفی بر seo وب سایت شما داشته باشند. به صورت کلی گوگل بیشتر قصد به نماد دادن تارنما ها باسابقه وقتگیر بازه و با محتویات آپ تو دیت را داراست.

همان گونه که به وسیله مارتین کولر توضیح داده گردیده‌است، خوب میباشد یک کاغذ سابق را آپدیت نمائید تا اینکه یک برگه تازه با محتوای بسیار شبیه ساخت و ساز فرمایید.

ولی بالاتر از به روزرسانی کاغذ اینترنت، تغییر تحول تاریخ نوشته ها قادر است یک طرز به طور کاملً اثر گذار برای جلب دقت در نتیجه ها کاوش باشد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 13:25

به کارگیری از متا تگ های رفرش می‌تواند اشکالاتی نیز داشته باشد. آموزش سئو کاربردی ممکن میباشد وب سایت هایی که از آن‌ها به کار گیری می نمایند بوسیله موتورهای کاوش تحت عنوان هرزنامه شناخته شوند. یک تغییر‌و تحول مسیر بسیار سریع قادر است کاربرانی را که مرورگرهای دیرین دارا هستند، در شیت ای گیر بیندازد و جدید سازی ورقه قادر است مخاطب را سرگردان نماید. به کار گیری از برچسب های meta refresh نیز نگرانی هایی را در زمینه‌ی امنیت ساخت می نماید. اینگونه نگرانی هایی وجود داراست که چرا عالی میباشد از HTTP یا این که تغییر و تحول مسیر سرور استعمال کنیم.

متداول ترین غلط هنگام استعمال از تگ رفرش برای هدایت به شیت نو، اضافه کردن یک نشان نقل عهد و پیمان مازاد در اواسط میباشد. از جمله، این شیوه غلط میباشد:

1
 content = "2؛ url =" http://newpage.com ".
در شرایطی‌که یک متا تگ رفرش تهیه و تنظیم نموده اید و کاغذ شما تغییر‌و تحول مسیر نداده میباشد، آغاز آن غلط را تحقیق نمایید.

چرا متا تگ رفرش اساسی میباشد؟
در مجموع، به کارگیری از متا تگ رفرش یک تکنیک ضعیف و سابق میباشد و عالی میباشد از آن اجتناب خواهد شد (مخصوصاً برای ریدایرکت ها). اکثری از موتورهای کاوش، به عنوان مثال گوگل در شیوه نامه های وبمستر خویش برای پرهیز از خطاها مرتبط با seo و قابلیت و امکان به کار گیری از متا تگ رفرش به کارگیری نکرده اند:

متا تگ رفرش زمانی که از آن برای ریدایرکت یا این که هرگونه پیوند جویس مصرف شود، قابل قبول نمی‌باشد.

این یک تکنیک رایج اینترنت اسپم میباشد که برای کلاکنینگ یا این که اکران مطالب گوناگون به یوزرها و موتورهای کاوش به کار گیری میشود. در صورتی‌که به صحت اعمال نشود، ممکن میباشد وبسایت شما تحت عنوان هرزنامه نماد گذاری گردد.

متا تگ رفرش اکثر زمان ها سبب می‌شود که دکمه بازگشت مرورگر به صحت عمل نکند. با کلیک روی دکمه رجوع، شما‌را مجدد به برگه ای که در آن می باشید، میبرد.

در صورتیکه نمی‌توانید این خطاها را حل نمایید، تا‌زمانیکه مشغول کلاکنینگ (عمدی یا این که غیر عمدی) نباشید، نباید اثر متعددی بر سئوی شما داشته باشد. با این درحال حاضر، برای  به بالاترین سطح رساندن فرآیند لینک و پیوند جویس و به دستکم رساندن خطاها مرتبط با تجربیات کاربری، خوب میباشد از به کار گیری از متا تگ رفرش اجتناب فرمائید.

راه‌حل
جایگزین های بهتری برای ریدایرکت یا این که آپ دیت رسانی ورقه وجود دارااست که بایستی به مکان متا تگ رفرش مصرف شود:

برای ریدایرکت ها- از ریدایرکت 301 سمت سرور به کارگیری فرمائید. این ریدایرکت ها مجموع یا این که بیشتر پیوند جویس ها را به URL متبوع منتقل می نمایند و تجارب کاربری بسیار بهتری را ارائه می‌دهند.

برای آپ تو دیت رسانی صفحه ها – از AJAX برای آپ تو دیت رسانی محتوای ورقه بعد از یک دوران مشخص و معلوم استعمال فرمائید. این نحوه بسیار معمولی خیس میباشد، منجر نادرست موتورهای کاوش نمیشود و تجارب کاربری بهتری را ارائه می‌دهد. اکثر وبسایت های خبری یا این که رسانه های اجتماعی که صفحه های تارنما خویش را مرتباً آپ تو دیت رسانی می نمایند، از این تکنیک استعمال می نمایند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 13:29

سرچ کنسول گوگل ابزاری مجانی میباشد که بوسیله گوگل ارائه شد‌ه‌است تا به صاحبان تارنما ها یاری دهد آموزش سئو کاربردی تا درجه وب سایت خویش را در نتیجه ها جستجوی گوگل بهبود ببخشند.

وقتی که گوگل نتواند سایت شما‌را برای جست و جو مطالب جستجو نماید این ابزار به شما هشداری دراین مورد میدهند و به شما طرز هایی برای بهبود بهینه سازی تارنما توصیه میدهد.

در صورتی‌که می خواهید درباره روش تصویب وبسایت در سرچ کنسول بدانید، نوشته‌ی‌علمی ما در این مورد را تفحص نمائید.

مهمتر از همگی ، این ابزار که یک کدام از شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی میباشد به شما  آرم می‌دهد که سایت شما در درجه بندی ، کلمه ها کلیدی ، وضعیت در حاصل جست و جو ، تأثیر گذاری و مورد ها دیگر چه سکو ای دارااست. شما میتوانید از این اطلاعات برای یافتن کلمه ها کلیدی استعمال فرمائید و به راحتی با سئو محتوای خویش  سکو های بالاتری را استخراج فرمائید. همینطور با استعمال از این داده ها می‌توانید پست و ها و صفحه های باصرفه تری از دید بهینه سازی برای وبسایت خویش پیاده سازی نمایید.

خلال این ها، پلاگین Yoast بهینه سازی با یک دست سازی آسوده محتوا به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا سرچ کنسول گوگل را فارغ از تایپ کردن کد برای وبسایت وردپرسی خویش تهیه نمایید.

MonsterInsights ، ابزاری دیگر میباشد که بعداً به آن اشاره خوا هیم کرد، این پلاگین وردپرسی به شما امداد می نماید تا گزارش های سرچ کنسول را مستقیماً در داشبورد وردپرس خویش وارد فرمائید.

پلاگین All in One سئو Pack


پلاگین All in One سئو Pack یک پلاگین دوست داستنی seo میباشد که گروه ای بی نقص از ابزارها را برای بهبود سایت شما ارائه می‌دهد. این پلاگین به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا به راحتی تیتر بهینه سازی و متا تگ ها ، برچسب ها ، نقشه های XML  و مفاد دیگر را به راحتی اضافه نمایید.

این پلاگین برای سئو فروشگاه اینترنتی برای بهینه سازی ، از روش ووکامرس فارغ سیستم عمل می نماید . این نرم‌افزار با تهیه و تنظیم آسوده همدم میباشد و به شما قابلیت می‌دهد دسترسی به پیکربندی گوناگون را با استعمال از چندین خصوصیت کلی در اختیار گرفتن فرمائید و به ذوق وسلیقه خویش آن‌ها را مدیر نمائید.

پلاگین One سئو Pack Pro به شما قابلیت دسترسی به اکثر پلاگین های بهینه سازی را می‌دهد و یک راه‌حل مقرون به صرفه خیس از یواست میباشد به همین عامل این پلاگین دو‌مین پلاگین دوستداشتنی بهینه سازی در بازار میباشد.

دقت: به خاطر داشته باشید ، شما صرفا نیاز به یک پلاگین بهینه سازی در وبسایت وردپرسی خویش دارید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 113 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 13:20

الگوریتم‌های seo به معنای بروزرسانی‌های گوگل میباشند. آموزش سئو کاربردی در حالی که فاکتورها به معنای کارهایی می‌باشد که می بایست برای سازگار شدن با الگوریتم‌ها اجرا دهیم. معمولا الگوریتم‌ها مشمول تنی چند از فاکتورهای seo یا این که بروزرسانی فاکتورهای seo خواهند بود پس فاکتور با الگوریتم گوگل تماما مختلف می باشند. پاره ای دشوار شد.  تفاوت مهم این می‌باشد که الگوریتم نو مشمول عده ای از فاکتورهای بهینه سازی خواهد بود.

ما کل مواقعی را که به شما فراگیری خوا هیم بخشید، آنها را روی وبسایت‌های متعدد تحقیق کرده‌ایم و مطمئن هستیم که روی سئوی وب سایت اثر مثبتی خواهد گذاشت. به عبارتی‌طور که گفتیم گوگل دارنده تعدادی الگوریتم‌ها هست که نسبتاً تعداد آنان به 50 عدد میرسد. قصد داریم مجموع این مفاد را به‌شکل تک‌تک به شما یادگرفتن دهیم.

لیست بدون نقص الگوریتم های گوگل
فاکتورهای گوگل ممکن میباشد منسوخ شوند!
ولی به‌این نکته اعتنا داشته باشید که ممکن میباشد این الگوریتم‌ها و فاکتورها هنگامی منسوخ شوند. شاید هم گوگل روزی بخواهد سیاست خودش را برای درجه‌بندی وب سایت‌ها تغییر تحول دهد. پس شما می بایست کوشش فرمائید مدام خویش را به‌روز نگه دارید تا در حالتی که این فاکتور‌ها عوض شدند وب سایت شما در گیر خلل نشود.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 13:41

در‌این نوشته‌ی علمی آموزشی قصد داریم آموزش سئو کاربردی شما‌را با مفاهیم اول seo آشنا کنیم. تا در شرایطی که میان عده ای از متخصصین seo قرار گرفتید، بتوانید خواسته آن‌ها‌را از عبارت‌های آورده شده متوجه گردید.

در صدر با عبارت seo آشنا خوا‌هیم شد. واژه و کلمه سئو مخفف گردیده عبارت Search Engine Optimization میباشد. این عبارت در فارسی به معنای با صرفه‌سازی وب سایت برای موتورهای جستحوگر میباشد. به‌شکلی که در موتورهای کاوشگر بتوانیم در نتیجه ها بهتری اکران داده شویم. از این طرز می توانیم بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت اینترنت‌تارنما جذب کنیم و در غایت مخاطبین و مشتریان ما بیشتر میگردند.

بهینه سازی یا این که سئو مخفف search engine optimization به معنای سئو تارنما برای موتور های کاوش گر میباشد.

فرآیند seo به معنای اخذ بازدید کننده و ترافیک برای وب سایت شما از روش نتیجه ها جستجوی موتور های کاوشگر بصورت بدون پول و به طور کامل طبیعی میباشد.

تمامی موتور های جستجو گر دوستداشتنی مثل گوگل ، یاهو ، بینگ در مرحله اولیه نتیجه ها خویش را بصورت تماما بدون پول اکران میدهند. هر یکسری نتیجه ها مبلغی هم دارا‌هستند که با اخذ هزینه از صاحبان تارنما ها ، وب سایت آنان‌را در بالا نتیجه ها آرم می‌دهند البته مراد ما از بهینه سازی صرف هزینه و تبلیغات کردن وجود ندارد. خواسته ما اینجا اخذ شایسته ترین درجه برای وب سایت شما از روش حاصل مجانی گوگل میباشد. یعنی ارتقا فروش شما فارغ از صرف هزینه!

درکل بهینه سازی فرایندی میباشد که صفحه های اینترنت‌وبسایت را نسبت که عبارات کلیدی که برای مقاله ها تعیین میکنید در گوگل به لینک و پیوند‌های اولیه سوق می دهد و سبب میگردد از گوگل ورودی بگیرید و در پایان درآمد استخراج نمایید. حال بایستی به بعداز بهینه سازی چه‌فعالیت کنیم بپردازیم.


بهینه سازی چیست؟
حالا اکران در نتیجه ها گوگل که تماما بدون‌پول میباشد و در حالتی‌که همین الان واژه دانلود را در گوگل سرچ فرمایید هزاران فیض برای شما اکران داده می‌سشود. البته حقیقتا بازدید کننده روی کدام سود کلیک می نماید؟ خب قطعا خویش شما هم روی یکسری فیض اولیه گوگل کلیک می‌کنید! پس قضیه اساسی اینست که تارنما شما در شیت اولیه نتیجه ها گوگل اکران داده خواهد شد یا این که نه!

درضمن اعتنا داشته باشید هیچ بهینه سازی شغل یا این که فرد متخصصی نمی تواند به شما عهد دهد شمارا در ابتدا نتیجه ها گوگل قرار دهد. ادله این صحبت تماما بدیهی میباشد! گوگل دوست یا این که خاندان هیچکس وجود ندارد. فاکتور های بخش اعظمی برای قرار گیری تارنما شما در ابتدا نتیجه ها گوگل وجود دارا هستند که با صرف مجال و وقت بایستی این فاکتور ها را برای سایتتان آماده فرمایید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 13:33

در مرحله در آغاز با به کار گیری از ابزارهای معرفی‌گردیده عبارات کلیدی زمان بر را پیدا نمائید. آموزش سئو کاربردی در مرحله آجل به سراغ آن مجموعه از عبارات کلیدی بروید که بیشتر متناسب با متاع، سرویس ها یا این که محتوای وبسایت شما باشد. آن‌گاه بدین نکته تصور کنید که چه نوع محتوایی برای مواقعی که در مرحله گذشته پیدا کرده‌اید، قادر است مطلوب باشد.
ما به‌دنبال تنی چند از نکات اثر گذار دیگر در را رابطه با طریق استعمال از عبارات کلیدی دم‌دراز به شما توضیح می دهیم:

ساخت‌و‌ساز تنوع در تگ تایتل و هدینگ ها: هر متنی که ایجاد می کنید از تایتل و هدینگ‌هایی تشکیل‌شده میباشد. از آن‌جایی که مخاطبان معمولا از انواع متعدد لغت ها برای کاوش استعمال می‌نمایند تلاش نمایید از ادغام‌های متنوع لغت ها کلیدی وقت گیر در تایتل و هدینگ‌ها استعمال فرمائید.
استعمال از عبارت‌ها و عبارات کلیدی وقت گیر در متن: برای هدایت خوب مخاطبان به محتوای وب سایت شما، عالی میباشد که خیر صرفا در تایتل و هدینگ‌ها که در داخل متن هم از ادغام‌های متنوع عبارات کلیدی زمانبر به کار گیری فرمایید.
قرار دادن کلمه ها کلیدی وقت گیر در پیوند‌های داخلی و دیگر موادسازنده: در هنگام گنجاندن لغت ها کلیدی وقت گیر تنها به محتوای متنی خویش دقت نکنید. در عنوان ها تصاویر، تگ ALT تصاویر و لینک و پیوند‌سازی‌های داخلی را نیز از گونه های متنوع لغت ها کلیدی وقتگیر استعمال نمایید. با این شغل سکو‌بندی وبسایت شما ارتقاء پیدا خواهد کرد.
گردآوری‌بندی

لانگ تیل کیورد یکی شیوه های مرسوم برای ارتقاء سکو‌بندی وب سایت شماست. یافتن کلمه ها کلیدی زمانبر که در نصیب دم-مانند نمودار «وسعت کاوش لغت ها کلیدی» قرار میگیرند قادر است مخاطبان شما‌را به طوری ظریف‌خیس به سوی فرآورده یا این که سرویس ها شما هدایت نماید. چنانچه از لغت ها کلیدی دم‌دراز به کارگیری نکنید ممکن میباشد سایت شما به پای لغات کلیدی کوتاه‌خیس قربانی خواهد شد! بایستی کاری فرمایید که گوگل و مخاطبان شما به نحو منحصر به فرد به وب سایت شما اعتبار بدهند. به کار گیری از لغات کلیدی زمانبر میتواند سرویس ها متمایز و مخصوص شما‌را به مخاطبان بشناساند و راهکاری برای قرار به چنگ آوردن تارنما شما در شیت اولیه کاوش عرضه نماید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 13:29

سازه بر آنچه در Search Engine Joual درج شده، آموزش سئو کاربردی جايگاه الکسای یک تارنما را می‌قدرت دست‌کاری کرد. با افزودن یک فرمان جاوا اسکریپت به وبسایت که آرایه‌ای از صفحه ها را گشوده می‌نماید، می‌قدرت به صورت تصنعی و مصنوعی درجه الکسا را بهبود داد. با اضافه شدن این امر، نشانی‌های صفحه های مختلفی از تارنما گشوده می گردند که باعث به ارتقا تعداد بازدیدها و در فیض بهبود مرتبه میگردد.

اما که‌این طرز ابدا سفارش نمی شود، به دلیل آنکه منجر ساخت‌و‌ساز تجربیات کاربری بسیار بدی می گردد. برای تمامی ما بارها اتفاق افتاده که در بعضی وب سایت‌ها چهت نیل به یک مقاله یا این که فولدر به خصوص، می بایست یک‌سری برگه را بار گذاری کرده و روی یکسری دکمه کلیک کرد. اینگونه تجارب‌ای برای هر کاربری نامطلوب میباشد و سبب ساز می شود دیگر به آن وب سایت برنگردد.

یکی از دیگر از طریق‌های ارتقا سکو الکسا تایپ کردن یک بات به امداد پایتون میباشد. با تایپ کردن بات و بازکردن مکرر تارنما با آی پی‌های متعدد سکو الکسای وبسایت شما بصورت تصنعی بهبود خواهد یافت.

البته طریق‌های درست و اصولی مانند ساخت محتوای کیفیت بالا و دیگر نحوه‌های seo قادر است جايگاه الکسای یک تارنما را بسیار بهبود بخشد. دست‌کاری مرتبه الکسا از طرق غیر اصولی و متقلبانه، صرفا در کوتاه بازه زمانی منجر بهبود مرتبه تارنما میشود و بسیار زود اثرات آن از در میان می‌رود.

بهتر میباشد بدانید:
در اکثری از پروژه‌های seo ارتقاء مرتبه الکسا تحت عنوان یکی موردها قرار اعطا کرد بهینه سازی بیان می گردد. دوراندیشی از طریق‌های متقلبانه برای ارتقا جايگاه الکسا به شما امداد می‌نماید که نسبت به قرارداده شدن چنین موردها در تفاهم نامه seo سایتتان آلرژی بیشتری داشته باشید. بطور کلی سکو الکسا سنجه دقیقی وجود ندارد و عالی میباشد به داده های عددی مو جود در سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس برای تحقیق گسترش وب سایت استناد فرمائید.
آیا رنک الکسا روی seo وب سایت اثر داراست؟
بستگی دارااست. در صورتی مقصود شما کاهش درجه الکسا با طریق‌های سنجیده و منطقی نظیر ساخت محتوای کیفیت خوب و بهبود تجارب کاربری باشد خویش به خویش بهینه سازی تارنما شما هم بهبود خواهد داشت. عالی میباشد به رنک الکسا مثل یک ارتباط انگیزه و معلولی نگاه نمائید، در صورتی‌که شما روی بهینه سازی وب سایت سپرده گذاری فرمایید مرتبه الکسا وب سایت شما کاهش خواهد داشت.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 13:41

همت فرمایید کلمه ها نو پیدا فرمایید آموزش سئو کاربردی و محتواهای خویش را با لغت ها تازه و کمتر به‌کاررفته مزین فرمایید تا اشخاص از قرائت آن محتوا بیشتر لذت ببرند. برای این شغل به شما توصیه می ‌دهم سطح تحقیق خویش را ارتقاء دهید و پیش از تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی واژه و کلمه کلیدی خویش را پیدا فرمایید و هم معنی آن را در گوگل پیدا فرمایید.

برای سئوی عالی از چه عبارات کلیدی به کارگیری کنیم
احتمالا شما هم شنیده‌اید برای داشتن سئویی خوب می بایست از لغت ها کلیدی بلند به کار گیری فرمایید، لغات کلیدی بلند آری عامل تخصصی‌خیس شدن محتوا یا این که به قولا نیچ‌خیس شدن محتوا منجر می شود شما زودتر فیض بگیرید و در صورتی‌که بتوانید در تایپ کردن محتوای خویش از عبارات کلیدی تکرار با دنباله‌های بلند به کار گیری فرمایید، سود بسیار خیر خواهید گرفت، چون تاثیرش را خیلی سریع میبینید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 99 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 13:12